Myynti ja asiakaspalvelu
$s
Erinomaisen asiakaspalvelun ja myynnin tärkeyden ymmärtäminen on avainasemassa, kun asiakas muodostaa ensimmäistä mielikuvaansa yrityksestä. Se on myös yleensä ratkaiseva seikka pitkissä asiakassuhteissa. Meidän koulutukset auttaa kehittämään ja parantamaan asiakaspalvelusuhteittesi tehokkuutta selkeän toimintasuunnitelman mukaan. Opitte ymmärtämään paremmin asiakkaitasi ja heidän tarpeitaan. Opitte miten luodaan pysyviä asiakassuhteita, kuinka asiakasta voidaan johdattaa oikeaan suuntaan ja miten kykenet tarjoamaan kaikkia yrityksesi palveluita positiivisella ja ammattimaisella otteella! Tämä koulutus räätälöidään osanottajien haluamien painotusten ja tarpeiden sekä yrityksesi strategisten tavoitteiden mukaan. Me koulutamme teidän henkilöstön. ja valmistamme heidät liiketoiminnan vaatimuksia vastaan parhaimmalla tavalla. Meidän käytännönläheiset valmennukset lisäävät myyntiä ja saavat yrityksesi asiakkaat riippuvaiseksi hyvästä palvelusta. GMS-kurssit ovat aina räätälöityjä sinun ja yrityksesi tarpeisiin ja toiveisiin. Kouluttajamme ovat hyvin kokeneita ja heillä on monen vuoden kokemus myös juuri sinun alaltasi!
GMS – Myynnin perusteet Läs mer
GMS – Retoriikan ja esitelmöinnin tekniikat! Läs mer
Service Desk -asiakaspalvelu Läs mer
TYÖSKENNELLÄÄN YHDESSÄ
Työskentelemme yhtenä kokonaisuutena, ympäri maailmaa ja tarjoame asiakkaillemme korkealaatuisen koulutuksen.
Palvelumme