Engelska för Kundtjänst

tekninen tuki

Ett gott första intryck är avgörande för vilken affärsverksamhet som helst.
Det är viktigt att man bemöter engelskspråkiga med samma service och självförtroende man har när man möter landsmän och talar sitt modersmål. Detta gäller oavsett man arbetar på executive nivå, inom administration och reception eller i kundtjänst.

I Skandinavien besitter de flesta en god vardagsengelska. Men i en global organisation där viktiga affärskontakter och klienter passerar de olika avdelningarna, är så kallad Customer service English eller affärsengelska för kundtjänst avgörande. Speciellt vid tillfällen där det är extra viktigt med professionellt bemötande och kommunikation.

Kursen “engelska för kundtjänst” är riktad till den som arbetar med service i en global organisation. Vi har tagit fram en språkutbildning som är anpassningsbar mot kundbemötande inom diverse olika branscher. Var sig du ska ta emot och välkomna personer på engelska, vidareförmedla meddelanden via telefon eller formulera e-mail och brevutskick.

Utbildningen berör dessutom kulturella skillnader vid bemötande av utländska affärsrelationer, samt rutiner man bör implementera i service och kundkontakt.

Vi erbjuder även en kurs i vardagsengelska så kallad “Allmän Engelska” som du hittar här.

Utbildningens mål:

Vi använder oss alltid av autentiska situationer som när och hur man använder sig av så kallat “small talk”. Även ord och fraser på som är användbara vid mail eller telefonkontakt.

Oavsett erfarenhet är målet att du efter avslutad kurs ska känna dig tryggare med att bemöta och administrera mellan organisation och kund på engelska. Detta med hjälp av att du nu är medveten om artighetsfraser, formellt bemötandet och kulturella skillnader och förstår dessutom betydelsen som dessa har för att er medpart i affärsrelationen ska känna sig väl bemött.

 

Here is how it works:

  1. You contact us and tell us what your needs are and how you would like your customized Business English Training course delivered.
  2. Our assessors conduct telephone interviews with your staff and assign them proficiency levels in accordance with their current knowledge of English.
  3. We prepare our GMS Personal Development Plan® for each course participant and submit our recommendations and proposal to you. Everything will be spelled out in detail so that you can plan your budget and timeline.
  4. We conduct a Program Quality Check before the course begins
  5. We provide an Evaluation Report and Personal Progress Reports at the end of the course.
Dates:

6th - 10th March

15th - 19th May

24th - 28th July

9th - 13th October

Fees:£1250/week

Theoretical Content

During our advanced courses in business English C1 and C2, we gear the content significantly to the group’s level, goals and needs. At Upgrades, we help you by testing the group to idientify the group level. Every course consists of ten lessons and includes situations from professional life, e-mail conversation, as well as more formal English.

Let our 35 years of experience and sterling reputation in customized language course delivery work for you! Contact us today!

Here is how it works:

  1. You contact us and tell us what your needs are and how you would like your customized Business English Training course delivered.
  2. Our assessors conduct telephone interviews with your staff and assign them proficiency levels in accordance with their current knowledge of English.
  3. We prepare our GMS Personal Development Plan® for each course participant and submit our recommendations and proposal to you. Everything will be spelled out in detail so that you can plan your budget and timeline.
  4. We conduct a Program Quality Check before the course begins
  5. We provide an Evaluation Report and Personal Progress Reports at the end of the course.

Theoretical Content

During our advanced courses in business English C1 and C2, we gear the content significantly to the group’s level, goals and needs. At Upgrades, we help you by testing the group to idientify the group level. Every course consists of ten lessons and includes situations from professional life, e-mail conversation, as well as more formal English.

Let our 35 years of experience and sterling reputation in customized language course delivery work for you! Contact us today!

Here is how it works:

Dates:

6th - 10th March

15th - 19th May

24th - 28th July

9th - 13th October

Fees:£1250/week

Theoretical Content

During our advanced courses in business English C1 and C2, we gear the content significantly to the group’s level, goals and needs. At Upgrades, we help you by testing the group to idientify the group level. Every course consists of ten lessons and includes situations from professional life, e-mail conversation, as well as more formal English.

Let our 35 years of experience and sterling reputation in customized language course delivery work for you! Contact us today!

Miksi valita meidät?
LIIKETOIMINNAN KOULUTUS

Käytämme uusinta tekniikkaa ja tutkimusta

LIIKETOIMINNAN KOULUTUS

Meidän menetelmät antavat osallistujille mahdollisuuden soveltaa tietojaan välittömästi.

RÄÄTÄLÖITY SINULLE

Tiedämme: yksi koko ei sovi kaikille.

RÄÄTÄLÖITY SINULLE

Ainutlaatuiset ja yrityskohtaiset ratkaisut.

35 VUODEN KOKEMUS

Tiedämme, miten luoda arvoa juuri Sinun yrityksellesi.

35 VUODEN KOKEMUS

Koulutuksemme tarjoaa mitattavia tuloksia.

LIIKETOIMINTAKOULUTUS, JOKA TAKAA TULOKSIA

Millaista koulutusta tarvitset? Me autamme sinua!

Aloita nyt!
Haluatko lisätietoja? Kysy asiantuntioilta!
Autamme!