Paranna viestinnäntaitojasi!
Kommunikoiva johtaminen tarkoittaa sitä, että pystyt ilmaisemaan ja välittämään oman ja yrityksesi viestin työntekijöille selkeällä ja vakuuttavalla tavalla, jolloin kuulijat tuntevat olevansa osa yrityksen näkemystä ja kehitystä.
Johtajan viestintätaidot vaikuttavat huomattavalla tavalla työntekijöiden kokemukseen työnantajaorganisaatiosta sekä alaisten tehokkuuteen ja sitoutumiseen. GMS Internationalin Kommunikoivan johtamisen –kurssi keskittyy esimiesten ja johtajien kykyyn kannustaa, innostaa ja kuunnella työntekijöitä entistä paremmin. Kurssin tavoitteena antaa osallistujille käytännön taitoja ja työkaluja, jotta he voivat johtaa ryhmiään selkeällä tavalla kohti parempaa tuottavuutta. Koulutuksen jälkeen osaat mukauttaa kommunikaatiotasi kohderyhmän mukaan ja luoda onnistuneen keskusteluyhteyden erilaisten ihmisten kanssa.
Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja!