Luo kestävät asiakassuhteet!
Meidän asiakaspalvelukoulutus auttaa kehittämään asiakaspalvelusuhteita rakentavalla tavalla.
Koulutus avaa ammattimaisen näkökulman asiakaspalveluun. Se soveltuu kaikille, jotka kohtaavat asiakkaita pääosin kasvotusten. Sisältö rakennetaan aina valmennuksen tilaajan toiveiden ja tavoitteiden pohjalta.Opit ymmärtämään paremmin asiakkaitasi ja heidän tarpeitaan. Opit miten luodaan pysyviä asiakassuhteita ja kuinka asiakasta voidaan johdattaa oikeaan suuntaan positiivisesti ja ammattimaisesti.
Kurssin tavoite on antaa osanottajille selkeät ja tehokkaat työkalut kehittyä asiakkaiden auttamisessa ja heidän kohtaamisessaan.
Esimerkkejä sisällöstä:
- Palveluvalmiuden osatekijät – mihin asiakas kiinnittää huomiota palvelutapahtumassa
- Ensivaikutelma kasvotusten palvelussa ja puhelimessa
- Erilaisten asiakastyyppien ymmärtäminen ja palvelu
- Omien viestintätaitojen tunnistaminen asiakaskohtaamisessa
- Palveluasenteen ylläpito ja myönteinen viestintä
- Tavallisimmat ärsytyksen aiheet palvelussa ja niiden torjunta
- Asiakaspalvelussa menestyminen ja jaksaminen
Älä turhaan epäröi, vaan ota yhteyttä ja kysy lisätietoja!