Tekninen tuki asiakaspalvelijalle
Valmistaudu tulevaisuuden haasteisiin!
Tekninen tuki eli Service Desk on erittäin iso osa asiakaspalvelukokemuksesta ja yksi ensimmäisistä askeleista pysyvien asiakassuhteiden luomiseksi.
Kehittämällä asiakaslähtöistä ajattelua, pitämällä positiivisen mielen ja olemalla aina ammattimainen kaikissa asiakaspalvelutilanteissa, sinä ja organisaatiosi erotutte hyvällä tavalla kilpailijoista.
Tarvitsetko oppia miten paremmin kohtelet asiakkaita hyvin ja tehokkaasti?
Tuntuuko sinusta, että olet huonosti valmistautunut, kun puhut vihaisen asiakkaan kanssa? Kouluttajamme antaa sinulle käytännön ohjeita siitä, miten voit käsitellä vaikeita asiakkaita ja kuinka parhaiten käsittelet erilaisia tilanteita puhelimitse, jotta voit osaltasi rakentaa tasalaatuista ja loistavaa palvelukulttuuria organisaatiosi sisällä.
Koulutuksen hyödyt:
- Henkilökunnan osaaminen kehittyy
- Työn tekemisen tavat tehostuvat ja nopeutuvat
- Asiakaspalvelu paranee
KOHDERYHMÄ:
Kurssi on tarkoitettu Service Desk- ja Help desk työntekijöille.
Räätälöimme koulutuksemme juuri teidän yrityksen tarpeiden mukaisesti.
Älä turhaan epäröi, vaan ota yhteyttä ja kysy lisätietoja!