Asiakaspalvelu

kvinna skakar hand och pratar hr engelska med konsult

Luo kestävät asiakassuhteet!

Meidän asiakaspalvelukoulutus auttaa kehittämään asiakaspalvelusuhteita rakentavalla tavalla.

Koulutus avaa ammattimaisen näkökulman asiakaspalveluun. Se soveltuu kaikille, jotka kohtaavat asiakkailta pääosin kasvotusten. Sisältö rakennetaan aina valmennuksen tilaajan toiveiden ja tavoitteiden pohjalta.Opit ymmärtämään paremmin asiakkaitasi ja heidän tarpeitaan. Opit miten luodaan pysyviä asiakassuhteita ja kuinka asiakasta voidaan johdattaa oikeaan suuntaan positiivisesti ja ammattimaisesti.

Kurssin tavoite on antaa osanottajille selkeät ja tehokkaat työkalut kehittyä asiakkaiden auttamisessa ja heidän kohtaamisessaan.

Esimerkkejä sisällöstä:

  • Palveluvalmiuden osatekijät – mihin asiakas kiinnittää huomiota palvelutapahtumassa
  • Ensivaikutelma kasvotusten palvelussa ja puhelimessa
  • Erilaisten asiakastyyppien ymmärtäminen ja palvelu
  • Omien viestintätaitojen tunnistaminen asiakaskohtaamisessa
  • Palveluasenteen ylläpito ja myönteinen viestintä
  • Tavallisimmat ärsytyksen aiheet palvelussa ja niiden torjunta
  • Asiakaspalvelussa menestyminen ja jaksaminen
GMS International tarjoaa aina räätälöityjä koulutuksia sinun ja yrityksesi tarpeisiin ja toiveisiin. Kouluttajamme ovat hyvin kokeneita ja heillä on monen vuoden kokemus juuri sinun alaltasi!

 

Älä turhaan epäröi, vaan ota yhteyttä ja kysy lisätietoja!

Here is how it works:

  1. You contact us and tell us what your needs are and how you would like your customized Business English Training course delivered.
  2. Our assessors conduct telephone interviews with your staff and assign them proficiency levels in accordance with their current knowledge of English.
  3. We prepare our GMS Personal Development Plan® for each course participant and submit our recommendations and proposal to you. Everything will be spelled out in detail so that you can plan your budget and timeline.
  4. We conduct a Program Quality Check before the course begins
  5. We provide an Evaluation Report and Personal Progress Reports at the end of the course.
Dates:

6th - 10th March

15th - 19th May

24th - 28th July

9th - 13th October

Fees:£1250/week

Theoretical Content

During our advanced courses in business English C1 and C2, we gear the content significantly to the group’s level, goals and needs. At Upgrades, we help you by testing the group to idientify the group level. Every course consists of ten lessons and includes situations from professional life, e-mail conversation, as well as more formal English.

Let our 35 years of experience and sterling reputation in customized language course delivery work for you! Contact us today!

Here is how it works:

  1. You contact us and tell us what your needs are and how you would like your customized Business English Training course delivered.
  2. Our assessors conduct telephone interviews with your staff and assign them proficiency levels in accordance with their current knowledge of English.
  3. We prepare our GMS Personal Development Plan® for each course participant and submit our recommendations and proposal to you. Everything will be spelled out in detail so that you can plan your budget and timeline.
  4. We conduct a Program Quality Check before the course begins
  5. We provide an Evaluation Report and Personal Progress Reports at the end of the course.

Theoretical Content

During our advanced courses in business English C1 and C2, we gear the content significantly to the group’s level, goals and needs. At Upgrades, we help you by testing the group to idientify the group level. Every course consists of ten lessons and includes situations from professional life, e-mail conversation, as well as more formal English.

Let our 35 years of experience and sterling reputation in customized language course delivery work for you! Contact us today!

Here is how it works:

Dates:

6th - 10th March

15th - 19th May

24th - 28th July

9th - 13th October

Fees:£1250/week

Theoretical Content

During our advanced courses in business English C1 and C2, we gear the content significantly to the group’s level, goals and needs. At Upgrades, we help you by testing the group to idientify the group level. Every course consists of ten lessons and includes situations from professional life, e-mail conversation, as well as more formal English.

Let our 35 years of experience and sterling reputation in customized language course delivery work for you! Contact us today!

Miksi valita meidät?
LIIKETOIMINNAN KOULUTUS

Käytämme uusinta tekniikkaa ja tutkimusta

LIIKETOIMINNAN KOULUTUS

Meidän menetelmät antavat osallistujille mahdollisuuden soveltaa tietojaan välittömästi.

RÄÄTÄLÖITY SINULLE

Tiedämme: yksi koko ei sovi kaikille.

RÄÄTÄLÖITY SINULLE

Ainutlaatuiset ja yrityskohtaiset ratkaisut.

35 VUODEN KOKEMUS

Tiedämme, miten luoda arvoa juuri Sinun yrityksellesi.

35 VUODEN KOKEMUS

Koulutuksemme tarjoaa mitattavia tuloksia.

LIIKETOIMINTAKOULUTUS, JOKA TAKAA TULOKSIA

Millaista koulutusta tarvitset? Me autamme sinua!

Aloita nyt!
Haluatko lisätietoja? Kysy asiantuntioilta!
Autamme!